Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzenawet najlepsi maja chwile slabosci, jestesmy tylko ludzmi, moze to byc chwila emocji, zdenerwowania, zmeczenia itp i moim zdaniem lepiej miec ''stoza'' w pozycji ON, tryb OFF tylko w pelni wyspany, zrelaksowany i czysty umysl ot co moja filozofia.
OdpowiedzTo się kupuje taki motocykl nad którym można zapanować niezależnie czy masz "słabość" , czy nie... a co jak w krytycznym momencie elektronika zawiedzie, bo np. zaśniedział jakiś kabelek...., albo miedzy czujnik dostało się błocko z budowy, a akurat zakręt 180 stopni? Nie mówię nie kontroli trakcji, ale do wszystkiego trzeba podchodzić z rezerwą...
Odpowiedznieprawda! nie ma tez takiego motoru i czlowieka ktory jest w stanie zawsze nad nim panowac bo... milion powodow tu jest. Poza tym, elektronika moze zawiesc ale jaka jest szansa ze tak sie stanie? Chodzi o zwiekszanie bezpieczensta i ja jestem w 100% za kontrola i ABS i powinien je miec kazdy dopuszczony do ruchu motor w EU... oczywiscie z mozliwoscia wylacznia hehe
Odpowiedz